Підсумок засідання команди психолого-педагогічного супроводу
Передумовою у забезпеченні ефективності навчання осіб з особливими освітніми потребами є індивідуалізація освітнього процесу з урахуванням її індивідуальних потреб і можливостей, здібностей та інтересів, що забезпечується шляхом розробки індивідуальної програми розвитку.
Протягом вересня 2024 року фахівці (консультанти) та директор ІРЦ брали участь в засіданнях Команд психолого-педагогічного супроводу дітей з ООП в закладах освіти Рахівської ТГ.
Під час спільної роботи обговорили індивідуальні навчальні плани та індивідуальні програми розвитку кожної дитини, проаналізували результати спостереження, навчальні досягнення, сильні сторони дітей, можливі труднощі та напрацювали спільні рішення для їх подолання. Крім того, розглядалися питання адаптації та модифікації освітніх програм та надання якісних корекційно-розвиткових послуг.
Дякуємо та віримо в ЗСУ!