Семінар для асистентів вчителів та вчителів індивідуальної форми навчання
28 серпня 2019 року директор ІРЦ Павлюк Мар’яна Іванівна розкрила особливості навчання дітей з особливими освітніми потребами на семінарі асистентів вчителів та вчителів індивідуального навчання. Проінформувала про новинки в освітній галузі щодо організації навчання осіб з особливими освітніми потребами в закладах освіти в 2019/2020 н.р.
Зазначила, що необхідними умовами якісного інклюзивного навчання є:
- визначення особливих освітніх потреб дитини;
- підвищення кваліфікації педагогічних працівників;
- створення інклюзивного освітнього середовища;
- надання освітніх, психолого-педагогічних та корекційно-розвиткових послуг;
- здійснення психолого-педагогічного супроводу дитини протягом всього періоду навчання із обов’язковим залученням
батьків до освітнього процесу. В процесі роботи учасниками семінару було обговорено також і труднощі, які виникають під час роботи з особливими дітками. Педагоги поділилися власним досвідом. Так як кожна дитина має свою “мозаїку”проблем, свої особливості розвитку то корекційно-педагогічна діяльність вчителя та асистента вчителя має бути спрямована на створення, перш за все, умов для розвитку дитини з особливими потребами. Тож, головне завдання педагогів – створити оптимальні умови для розвитку й реалізації освітніх потреб цієї категорії на основі врахування можливостей конкретної особистості.