Семінар-практикум

29 жовтня 2019 на базі ЗОШ №1 м.Рахова відбувся семінар-практикум для асистентів вчителів та вчителів індивідуальної форми навчання за темою «Особливості роботи асистента вчителя  в  закладах освіти з інклюзивним навчанням». Учасників семінару привітала директор Рахівського ІРЦ Павлюк М.І. Вона коротко зупинилася на завданнях ІРЦ та підкреслила важливість командної роботи, фахової підтримки.

В роботі семінару взяла участь О.В. Беркела представник відділу освіти.

На семінарі було розглянуто таке коло питань:

1. Нормативно-правова документація, що регламентує діяльність асистента вчителя (вихователя).

2. Спільна діяльність вчителя та асистента вчителя (вихователя). Розподіл обов’язків.

3. Документація асистента вчителя (вихователя).

4. Кваліфікаційна характеристика та основні компетентності асистента вчителя (вихователя).

Проаналізувавши нормативно-правові документи щодо інклюзивного навчання, слід зазначити, що гостро стоїть питання оформлення документації та взаємодії команди психолого-педагогічного супроводу – практичного психолога, учителя-логопеда, учителя та асистента вчителя.

Під час семінару розглядались питання законодавчого підґрунтя роботи асистента вчителя, опрацьовувались проблемні моменти, які виникають під час виконання асистентом вчителя своїх посадових обов’язків. Окрім того, асистенти вчителя мали можливість попрацювати над створенням індивідуальної програми розвитку дитини з особливими освітніми потребами, складанням індивідуальних навчальних планів та індивідуальних навчальних програм.

Вкінці роботи семінару-практикуму всі учасники мали можливість обговорити окремі питання щодо організації навчального процесу дітей з порушеннями зору, слуху, розумового розвитку, розладами спектру аутизму.

You may also like...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *